Heeft u geen serviceovereenkomst?
U wilt een storing melden buiten de openingstijden. U zult begrijpen dat het in stand houden van een servicedienst, buiten de openingstijden, geld kost. Indien u momenteel geen serviceovereenkomst heeft kunt u kiezen uit de volgende drie opties.
Serviceovereenkomst afsluiten
Nadat u zich online heeft aangemeld voor de serviceovereenkomst en de storing heeft beschreven, nemen we contact met u op om de details te bespreken. Een serviceovereenkomst heeft u vanaf €375,00 per jaar. Meer informatie over de serviceovereenkomsten.(nog link invoegen).
Direct hulp zonder serviceovereenkomst
U wilt (nog) geen serviceovereenkomst sluiten, maar wel direct worden geholpen. Hiervoor vragen we een starttarief van €195,00*. De servicemonteur zal dan z.s.m. contact met u opnemen.
Mocht u na de afhandeling van de eenmalige storing besluiten alsnog een serviceovereenkomst af te sluiten, dan wordt het bedrag van €195,00 in mindering gebracht op de factuur voor de serviceovereenkomst.
*Dit tarief is exclusief uren en kilometerkosten. Eventueel benodigde uren, onderdelen en reiskosten worden apart in rekening gebracht.
U wilt geen serviceovereenkomst afsluiten
Kan de melding wachten tot de volgende dag? Stel dan uw vraag in het volgende formulier. U wordt dan de eerstvolgende werkdag teruggebeld.