Altijd bereikbaar voor service, 24/7, 365 dagen per jaar, ook op feestdagen

Er zijn diverse service overeenkomsten, voor zowel nieuwe als bestaande installaties. Door regelmatig onderhoud en controle wordt de kans op storingen veel kleiner. Bovendien is jaarlijks onderhoud een geruststellende gedachte met het oog op aansprakelijkheid: elektrisch aangedreven slagbomen en andere toegangscontrole installaties moeten, op basis van de Europese richtlijnen, periodiek door specialisten worden gecontroleerd.

De overeenkomsten variëren qua mogelijkheden van Helpdeskovereenkomst tot een Volledige Serviceovereenkomst waardoor uw toegangssysteem altijd up to date zal zijn.

U heeft hierbij de volgende keuze:

  1. Helpdeskovereenkomst
    Telefonische ondersteuning (Helpdesk en Remote Support) + Licentie + Software update
  2. Preventieve Onderhoudsovereenkomst
    Zie Helpdeskovereenkomst + 1 keer per jaar preventief onderhoud door de servicemonteur
  3. Preventieve Onderhoudsovereenkomst Plus
    Zie Preventieve Onderhoudsovereenkomst + Ruil Unit Service (vervanging van een defect product of onderdeel met een gecontroleerd en getest eerder gebruikt artikel, inclusief drie maanden garantie)
  4. Volledige Serviceovereenkomst
    Zie Preventieve Onderhoudsovereenkomst Plus + Service ter plaatse *

    • Helpdesk Support
    • Licentie + Software update
    • 1x per jaar preventief onderhoud
    • Ruil Unit Service
    • Service ter plaatse bij een storing

    * Onze specialisten van de helpdesk proberen u in eerste instantie telefonisch van dienst te zijn, door de oorzaak van de storing te analyseren. Indien telefonische ondersteuning niet voldoende is, zal er afhankelijk van uw contract, een monteur bij u langskomen om het probleem te verhelpen.

Voordelen

  • Klanten van C.A.T. Control Systems met een serviceovereenkomst krijgen 24/7 ondersteuning op afstand bij al onze producten.
  • Met de Ruil Unit Service kunt u in plaats van een nieuw product of onderdeel, voordelig een gecontroleerd en getest eerder gebruikt product afnemen.
  • Klanten met een serviceovereenkomst hebben voorrang bij het oplossen van storingen op klanten zonder serviceovereenkomst.

Wilt u meer informatie?

Onze adviseurs willen u graag informeren over onze producten en/of services.

service