Contact Support

Storing melden?

Storing door defecte producten worden normaal gesproken tijdens openingstijden (08.00-17.00) aangenomen en verholpen. Het kan echter voorkomen dat er buiten deze tijden ( ’s avonds, weekend, feestdagen) een probleem ontstaat. Daarvoor kunt een serviceovereenkomst sluiten, zodat u dan een servicemonteur kunt bereiken.

Kies uit de volgende opties die op uw situatie van toepassing zijn.

U heeft een service overeenkomst met bijbehorende pincode en kunt direct gebruik maken van de 24/7 support van C.A.T. Control Systems vanwege een storing of een urgent probleem.

U heeft van ons een pincode gekregen waarmee u, buiten openingstijden, op elk gewenst moment telefonisch één van onze servicemonteurs aan de lijn krijgt.

Bel +31(0)756127345

U kunt de storing ook online melden via dit support formulier. Ook dan heeft u de pincode nodig.

U wilt een storing of calamiteit melden, maar kunt de pincode niet vinden die u bij uw serviceovereenkomst heeft gekregen. Vul dan het  support formulier in en vermeld in het bericht dat u de pincode kwijt bent.

Wilt u een storing of calamiteit melden? 

Houdt er rekening mee dat klanten met een serviceovereenkomst hebben voorrang bij calamiteiten. U kunt de storing melden in het volgende support formulier. U wordt de eerstvolgende werkdag teruggebeld.

Informatie serviceovereenkomsten

Er zijn diverse service overeenkomsten, voor zowel nieuwe als bestaande installaties. Door regelmatig onderhoud en controle wordt de kans op storingen veel kleiner. Bovendien is jaarlijks onderhoud een geruststellende gedachte met het oog op aansprakelijkheid: elektrisch aangedreven slagbomen en andere toegangscontrole installaties moeten, op basis van de Europese richtlijnen, periodiek door specialisten worden gecontroleerd.

De overeenkomsten variëren qua mogelijkheden van Helpdeskovereenkomst tot een Volledige Serviceovereenkomst waardoor uw toegangssysteem altijd up to date zal zijn.

Top